2009-08-28

Snor, Näs-Frida och Addididadidas.

Mitt hjärta brister i tusen delar! Min lille plutt är så sjuk, han är så snorig och hes..får inte fram ett ljud :( skulle bara vilja hjälpa honom att bli av med skiten men jag antar att detta är bara starten på en rad förkylningar... Har hört talas om en liten manic som jag febrilt försöker att hitta, Näs-Frida, en slags slanggrej som man suger ut snoret med ;) skall åka på en tur och se om jag kan få tag på en.

Idag kom en ursäkt av MQ för försöket att ändra namn på halva Sverige, oavsätt kön blev vi omdöpta ill Åke, jag tyckte mest att det var en rolig grej och inget dom behövde ursäkta sig för :)

Igår kom mormor och morfar med en liten söt present i en liten söt ask... Som L´s morfar brukade säga "adididadidas" med andra ord Adidas skor...Ahhh så söta, längtar tills han kan börja använda dom, sålänge skall dom stå framme och bara vara små och söta!



utslagen liten en...

små naggande goda..

1 kommentar :