2009-08-11

My lazy days are over...

Nu är det dags att börja träna! SATS:a på mig och få tillbaks lite styrka i kroppen... skall gå iväg till sats och kolla om jag kan boka tid med en PT för att få ett nytt program för styrketräningen. Sedan skall jag börja med något jag bara älskar och det är spinning!! åååå vad jag har saknat det. Slutade cykla i november då jag tyckte att magen var lite i vägen och jag inte fick ta i som jag ville, fann ingen mening med att sitta och slötrampa... Men nu suger det i cyckeltarmen ;)

Jag skall även damma av crosstrainern som står gömd långt långt in i klädkammaren (skäms) och min pilatesboll som jag enstaka gånger har hoppat på och fjantat med (under hysteriska skattanfall)...Då finns det INGA ursäkter mer än att man (läs jag) är LAT!

Så målet är beach 2010, med en liten Noam som springer runt på stranden och en något mer "i form" mamma som springer efter :P


1 kommentar :

  1. Ja ja !!!! det har varit ensam utan dig min träning bästttta vän<3<3<3man bollen du gömer i kläed kammare kommer Noam ha nytta av:))Älskar dig.mamma

    SvaraRadera