2009-09-02

Babysim & hajtänder

Då var första doppet avklarat. I måndags var det äntligen dags för babysim, och lille Noam älskade det! Vi hade så kul. Kl 15.00 stod vi ombytta och klara vid lilla bassängen (måste bara tillägga att det är ca 12-13 år sedan jag var på badhuset senast). Vi blev mottagna av två instruktörer som väntade på oss i bassängen. Tur att vi kom tidigt, vi fick vara alldeles själva i vattnet. Instruktörerna avvaktade för att se Noams reaktion till vatten och den nya miljön och därefter visade dom oss hur vi skulle hålla, och vad vi skulle öva på. Idag fick lillen bara plumsa runt med en liten badanka (som såklart skulle in i munnen) och sedan övade vi på dykkomando (utan att dyka tack o lov) med att skopa vatten över huvudet. Tiden gick så fort och jag längtar redan till nästa tillfälle!


I söndags av ren händelse kände jag något vasst i Noams mun...JA två pytte pytte små tänder hihihihih (nu gråter jag) min lille plutt växer i rasande takt och för var dag som går händer det något nytt!








2 kommentarer :

  1. Lycka till med simkursen, Noam! Du är alltid så glad och positiv och jag är säker på att du kommer att älska det!:)Hoppas du får ett litet diplom att hänga upp ovanför din lilla säng! Älskar dig!
    Morfar
    PS! Hälsa till dina underbara föräldrar! DS

    SvaraRadera
  2. Ni är den maximala underbara föräldrar som finns och Noam har det bästa.älskar är 1000000000 gånger om<3<3<3

    SvaraRadera