2009-08-20

Me, Myself and Åke?!

Idag skulle några snälla gubbar komma in i lägenheten för att installera ett nytt tele-nät (tror jag att det är iaf) det innebär massor av kabel, verktyg överallt nya fula dosor på väggen och en del borrande, det kändes som att vi skulle må bättre någon annanstans. Som tur var skulle min käraste vara ledig idag!!!!

Så vi packade in oss i bilen och åkte på en liten tur, en del ärenden, husvisning, lunch, glass och en härlig promenad. Synd bara på mig som vaknade igår med ont i halsen som bara blivit värre under natten, suck. Lite febrig och gnällig har jag varit men det är så sällan det händer (att jag är febrig asså ;) så jag tror att han stod ut med mig ändå :)

Med posten idag kom det två paketaviseringar. Att få paket är det ROLIGASTE jag vet även om jag vet vad som gömmer sig i dom och det är saker som jag själv har beställt. Idag fick jag paket från Liberoklubben och två underbart fina ljusstakar (som om jag behövde fler), med posten kom det en del annat som reklam, tidning och rabattcheck från MQ till mig Åke Yosipovits ;)

Efter att skrutten hade badat och skvätt ner hela mig, Tom, badrummet och allt annat som fanns i en radie av 1 km så somnade han trött och belåten (vi skall börja på babysim så snart det startar, och jag tror att det kommer att bli såååå roligt) och nu skall jag bädda ner mig i soffan med minst hundra filtar, en kopp te och Mama´s senaste nytt.

vackra ljusstakar...

massa skoj till bebin...

Åke har flyttat in :)

3 kommentarer :

  1. HAHAHA!
    Åke:D

    Du borde döpa din blogg till "ÅKE Y - det är okey"!

    /Jossa

    SvaraRadera
  2. hihihi..vi tog ett familje beslut och döpte om mig igår till åke så det är officiellt ;)bloggen får fortsätta bära mitt gamla namn..

    //åke

    SvaraRadera
  3. Kärt barn har många namn:)

    SvaraRadera