2009-08-16

can´t touch this..

Inför begravningen skulle vi checka läget över kläder som fanns och eventuella kläder som behövdes inhandlas, en ny skjorta eller slips för att komplettera en kostym som skulle dammas av!

Tom´s svarta kostym har inte sett dagsljuset på ett par år och i onsdags bad jag honom att ta fram och prova den... Mitt i ett av mina för tillfället "favvo" program the bachelorette, så ställer han sig framför tv´n och jag för en hundradels sekund tycker mig se Mc Hammer! Jag börjar genast sjunga på can´t touch this...hihihi och asgarva! Det betyder att han fick på torsdag gå mot sin vilja och inhandla en ny(så snygg se bild nedan).

Begravningen var så fin och nu ligger Ivar och Anna och vilar i frid sida vid sida, efter ett långt och lyckligt liv tillsammans!

Lördagen bjöd på shopping till lillfisen och träff med min arbetskollega som också är mammaledig. Grillat, bebisprat och trevligt umgänge. Mycket mycket trötta spenderade vi söndagen ute på landet hos svärmor, skönt med lite frisk luft (läs orkanvindar).

Till veckan har jag planerat några små projekt hemma om inte vädergudarna välsignar oss med lite sensommarvärme då tänker jag passa på att njuta utomhus.

Over and out/N

Mina stiliga killar...

5 kommentarer :