2009-08-10

Borta bra...men hemma allra BÄST!

Hemma igen efter en skön minisemester. Stockholm bjöd på hääääärligt väder, massor av god mat och fantastisk natur! självklart lite shopping också...men framförallt kvalitetstid med mina kära!

Jag har varit i Stockholm många gånger men aldrig tagit mig tiden att bara vara där, har mest kutat fram och tillbaks mellan olika affärer och gallerier, burit på påsar och zippat latte mellan varven. Men den här gången var annorlunda, vi promenerade till skansen, tog båten till Fjäderholmarna och bara tog det lugnt! trots kaoset runtom oss som det ofta är i storstäder så känner jag mig utvilad.

I lördags tog plutten ett premiärdopp med tårna i Vänern och det tyckte han var fruktansvärt kallt, han blir nog som mig=badkruka :) jag har inte badat i Sverige på ca 5-6 år!!! och det skall mycket till innan jag gör det igen. Jag vill helst ha en temperatur som överstiger 30 i luften och sisådär 25-30 i vattnet, annars kvittar det!




Skansen.

shopping...


dopp i Vänern...

1 kommentar :

  1. gila.petterssongmail.com10 augusti 2009 kl. 15:18

    Noam lik mamma mamma lik sin mamma stark kedja:)det för kalltttttt

    SvaraRadera