2009-08-26

Inte grisens fel!


Min skrutt kan vända själv! Han är så söt med sina stora frågande ögon, och supersöta leende.. bara att äta upp honom som en liten munsbit! Mitt hjärta tar ett skutt varje gång jag tittar på honom, ja även kl 02.45 när han är full i bus fast jag helst av allt vill bara SOVA.

Noam har blivit smittad av min förkylning, den lille pluttens näsa rinner och han hostar (nytt ljud som han verkar gilla) men han är ändå pigg (trots feber och fåtal sömntimmar).

Idag skall vi iväg till BVC på olycksfall/säkerhetsinformation, nyttigt och bra! Men att bege sig till vårdcentral där andra sjuka vistas känns lite olustigt... Jag tycker själv att det är lite smått överdrivet med allt svineri, epidemi, pandemi, hysteri!!!! men självklart blir jag orolig mest för hur det kommer att fungera med behandling för dem små. Jag har inte lust att vaccinera mig eller Noam med något vaccin som inte har testats och som innerhåller bla kvicksilver som var strikt förbjudet för mig att få i mig under graviditeten!!?! Blir lite arg på alla som hysteriskt hamstrar mediciner utan att ha ett akut behov av den och som ändå inte hjälper mot ett virus som så småningom kommer att bli resistent...var tar folkvettet och det goda sunt förnuft vägen? jaja då fick jag detta ur systemet..skönt.


Hoppas att regnet håller sig undan så att vi kan få en skön eftermiddags promenad :)
/N

2 kommentarer :

  1. Den lille godingen! Jag längtar efter er!!!

    SvaraRadera
  2. Nu ska lillgrisen och hans mamma krya på sig tycker jag! :)

    SvaraRadera