2009-09-09

Happy feet!

Åååhhh idag fick jag inviga mina nya Converse! jjjiiiippppiiii! Å så glada mina fötter var att äntligen få sjunka ner i ett par härligt vita, krispiga skor (bra beskrivning va?) Lovely! Och så fin dagen blev, älskar sensommar/tidig höst när man får klä på sig lager på lager (inte för att sommaren har varit så varm då) och ändå får njuta av värmen och ljuset, friska luften och dom gyllene färgerna som smyger sig in i det gröna naturen (ha! va poetiskt det blev :P)

Idag träffade vi alla mammor/barn från föräldrargruppen. Jag valde att under graviditeten gå på mödravård på Charlottamottagningen och är så glad att jag gjorde det. Vi fick ihop en superrolig grupp med en salig blandning av människor som verkar trivas rätt bra i varandras sällskap. Efter en skön promenad bjöd A på lunch och småttingarna fick ligga och sprattla tillsammans medans vi mammor utbytte erfarenheter. Mysigt och opretentiöst! Ser redan framemot nästa träff.

Lillen smaskade potatis för glatta livet och imorgon står morot på menyn, ny smak, nya upplevelser. Så kul att följa hans små bebissteg in i livet!


Imorgon startar Bootcamp Natti, jag skall iväg till SATS för att få ett nytt styrketräningsprogram och som det känns i kroppen kommer jag inte att orka mycket, men det skall det bli ändring på :). Nu kom Tom hem så jag skall avsluta detta lite fint och umgås med min man, se avslutningen på The Bachelorette och dricka en kopp te. God kväll på er alla :D




1 kommentar :

  1. bra skor ta dig lång här i livet.Det nån med mina barn och skor.Noam gött mos;)))


    JAG OCH STAS VÄNTAR;=)))))))

    SvaraRadera