2009-09-08

Knock, knock!

Who´s there?
Gorilla.
Gorilla who?
Gorilla me a hamburger. I'm hungry.

Dålig humor, jag vet... ;)

Nu är vi på rätt köl igen, efter förkylningarx3, vaccnination och tandutbrott så verkar vi alla ha hittat tillbaks till vardagen. Hösten schema ser ut att innehålla en massa babyträffar, babyrytmik och babysim. Noam verkar trivas rätt bra i vattnet och igår fick mormor följa med oss till badhuset! Badhusdagarna har varit så mysiga, man blir härligt mosig och hungrig(!) efteråt.

Igår kom Sösstra min (en av dem) på besök, det blir så sällan vi hinner ses trots att vi bor så nära, hon jobbar borta och tiden hemma verkar alltid så kort. Men när vi hinner ses så är det mysigt. Hon hade med sig ett paket till Noam med en härlig t-tröja och en liten mössa från en av mina favvobutiker Granit så söta! själv beställde jag ett par efterlängtade skor som tycks ha varit slut i evigheter men den som väntar på något gott väntar alltid för länge eller?

Idag trodde jag att det var någon som försökte att bryta sig in i lägenheten, men det visade sig vara postgubben som mosade in 4 jättepaket med kort som jag har framkallat, och när jag öppnade dörren så sa han "det är ingen fara jag fick in alla!?! men !!?? det var inte honom jag tänkte på utan korten! Jag antar att jag kommer sitta i ett par dagar och sortera, beskära och sätta in i album (vad har jag gett mig in på?)




1 kommentar :

  1. tänk!!efter 3 barn så trodde jag att jag visste allt man...babysim visste jag "nada"kull att man aldrig är fullt lärd.jag njöt varje minut. tack Noam att du är här i mitt liv.Det ska bli roligt att växa med dig,och alla mina andra barnbarn som skall kommmmma.Gumman va dålig du på framkalla kort;)))

    SvaraRadera