2009-12-05

Besprutad...

Äntligen. Nu är vi vaccinerade mot svinis hela familjen...puuuh. Nu hoppas jag att det enda svinet jag träffar på är den på knäckemackan kvällen innan jul ;)

Det hela gick så smärtfritt att jag undrar vad hela hysterin har handlat om... Tomt på vårdcentralen, bara jag, Tom och skrutt som passade på att njuta av 2 st vakters totala uppmärksamhet. Jag som är så nålrädd behandlades som bladguld av en underbart snäll sköterska som tog sig tiden att småprata om allt och inget och vips så var det hela klart.

Kvällen fortsatte med mysmat och just nu ligger både den lille och den store och sover!?! hmm...jag skall nog väcka den store och kräva lite quality time... Han har haft ett fullspäckat schema i veckan och förtjänar lite lugn o ro, men jag har inte fått sett honom så mycket och lite vuxet sällskap är inte mycket att begära (tycker jag iaf).

I torsdags bjöds det på Julgala på Nöjesfabriken. Jag är ju inte så glad i varken julmat eller galna shower... Buffé är inte min kopp te om jag säger så, vet inte varför för egentligen är det ett bra koncept, ta vad du vill ha och skit i resten. Men att stå och köa för att plocka mat, som fler har pillat och grävt i med gud vet vad för handhygien :/ och blandningen av allt på en talrik...nej! MEN, det var gott, rent och riktigt fräscht. Showen toppade alla mina obefintliga förväntningar och The Starboys skall ha en guldstjärna för en rolig och finurlig julkul show.


hmmm buffé är nog inte så dumt ändå...

4 kommentarer :

  1. Men du är väl för söt!
    Nu borde det snart vara dags att börja jobba igen va? Mina ögonbryn ser så ut i alla fall Hihi =D
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. mamma gillar skum tomte Noam gillar mjuk tomte

    SvaraRadera