2009-11-26

klappa händerna om du är riktigt glad!

Hej mina fina vänner! long time nothing written :(

Här är det full rulle.. Noam håller igång från tidig morgon till sen kväll. Han har fått upp tempot i gåstolen och man kan mäta ca 120km/h, han hänger som tarzan i gardinerna, han pillar upp skåpluckor och drar ur kontakter, allså ingen tid för mig att sitta på rumpan och skriva till er :(
Men ibland tar hans krafter slut (då också mina) och han somnar som en söt liten ängel i ca 40min och sen är vi igång igen!

I måndags hade vi turen att det fanns vaccin och ingen kö på bvc, så vi passade på att vaccinera skrutten mot svinis, hade då hoppats att dom skulle kunna sticka min kära också men icke! Så oron fortsätter ett tag till...

Jag upplever att tiden går så fort nu, tänkte att jag skulle berätta om hur min helg har varit och så insåg jag att det är snart helg igen. I lördags så anordnades det möhippa för A. En dag på spa men inte för några latmaskar ;) Yoga, vattenspinning (hysteriskt roligt både för dom som tittade och för oss som utövade) och senare ett grymt boxpass som la grunden till träningsvärk i 3 hela dagar! Senare på kvällen blev det middag på Korriander och dans på Blue Moon Bar. En härlig dag med många skratt och roliga minnen!

Just nu sitter Noam i gåstolen och klappar händerna men det dröjer inte förrän han upptäcker kontakten till datorn och då blir jag strömlös,...avrundar inlägget och lovar att komma åter senare...

kramar på er alla och hoppas att ni får en underbar dag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar