2009-12-22

Bättre sent än aldrig...tålamod är en dygd!

Ja herregud vad jag har väntat, väntat i 1½v på mina julkort och lite julklappar som höll på att stå kvar på en hylla i någon lagerlokal hela julen...det hade ju varit så kul...NOT. Jag har förstått att Fuji har haft tekniska problem och att mångas beställningar inte har skickats ut ...synd. Men mina julkort kom 12.39 och då satt jag som en liten tomtenissa och klistrade så fingrarna blödde, nå kanske inte riktigt men ändå..nu ligger det i postens händer och jag hoppas att ni alla kan få dem åtminstone under mellandagarna om inte redan imorgon!

Idag skulle Tom bjuda mig på sushi, jag har inte kunnat äta det under amningen och heller inte under graviditeten, men den som väntar på något gott väntar alltid för länge eller hur brukar det vara?? jo tack länge fick jag vänta i över 1h efter att stackaren beställde fick han maten (de sa att det skulle ta 20 min) jag fick så dåligt samvete för att han fick stå och vänta, han som har jobbat hela dagen och haft häcken full... men nu har vi ätit och gott var det men i framtiden skall jag ha framförhållning i sisådär en vecka hihi...

Nu står skinkan i ugnen och Tom väntar på att få se inspelning av ett program tillängnat Maria Montazami (gårdagen tv3) så nu gott folk skall jag efter en lång dag med städning, bus och matpåskonkande ta kvällen...






1 kommentar :

  1. Vi fick vårt julkort idag.
    Noam var söt i sin fina tröja och tomteluva!

    God jul på er önskar kusin Maria

    SvaraRadera