2009-11-12

inställt pga sjukdom,

stod det på dörren till babyrytmiken idag, och det passade mig utmärkt! istället blev det promenad med skrutt som var så trött så att ögonen slog igen så fort vi kom ut genom ytterdörren. Hade inte haft hjärta att väcka honom för att sjunga ändå...

Senare på dagen hade jag en dejt med Kelly Clarkson och mina Asics skor. Kände mig som en rastlös duracellkanin på redbull. Det kändes som att jag kunde gå flera mil, och trots alla omvägar så kändes promenaden så kort (var ute i 1½ tim). Väl hemma kände jag av tiden ute, jag var lika kall som en isglass i nordpolen. Men värmen kom tillbax efter bus på golvet med Noam.

Imorgon är det fredag den 13:e för alla som är något vidskepliga önskar jag det bästa och för er andra som är mer avslappnade inför denna dag önskar jag en trevlig helg :) Nu blir det lite tv med min älskade Tom (criminal minds) och sedan en dejt med john blund...

Natti natt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar