2009-11-06

kaffe och snöblask.

Hej min fina vän. Veckorna avlöser varandra som personal på vaccinationsstationer. Hoppas att man klarar sig undan influensan tills vi får tillfälle att vaccinera oss.

Så var vintern här. Hela 6 månader av kyla (!!!!) men också massor av mys! Igår tog jag en runda till Ikea och Ica Maxi sent på kvällen och med mig hem hade jag gudomlig räkröra och färsk Torsk från fiskbilen och massor av ljus och ljuslyktor (ja jag "behövde" nya :P) från Ikea. Inte långt tills dom börjar spela julmusik överallt och ingen blir gladare än Noam. Han fullkomligt älskar musik.

Ikväll blir det mys á deux jag och lillplutten framför Idol. Innan det skall jag ut i bööööösvädret och ta en långpromenad. Jag ville ut nu på förmiddagen men lillen somnade innan jag hann klä på honom alla 14 lager!

Häromdagen tog Noam sitt första kryptag och det som lockade var en tom mjölkkartong, av alla leksaker och alla gossedjur så är det den roligaste leksaken just nu!

Nu skall jag kolla om jag kan hitta en vinteroverall, hemska hemska plagg med massor av mönster och färger, hjälp jag får utslag bara jag tänker på det! Hahahah...

Hoppas att ni alla får en underbar helg.
Kram N

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar