2010-01-06

björnen sover...

och det vill jag också göra! är så trött hela tiden, men det hör väl till småbarnsåren... att ha påsar under ögonen, påsar som skall tala om för hela världen att jag har en bebis. Att gå i ide känns lockande. En pälsklädd grotta, ullställ och en härlig sovsäck. Godnatt.

Nejdå, det som ändå känns bra är att det är ljust ute och även om termometern visar -20* så är det skönt med frisk luft då och då. Är man väl ute så är det skönt med ljuset på hornhinnan... ljuset påminner mig om att det faktiskt går mot ljusare och varmare tider. Min mamma sa igår "snart sitter vi ute på balkongen igen" och trots att jag är icke troende skulle jag bara vilja säga AMEN.

Häromdagen var jag på en kort promenad som tog mig till stadsträdgården. Vill bara visa några fina bilder därifrån. Varsågod.







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar