2009-10-16

mustasch? nej tack!

God kväll alla goa! Min illa plutt har just somnat och jag lyckades äntligen slänga mig in i duschen för att få upp kroppsvärmen ! min sambo tycker att 20 grader är varmt nog (jag är ju för guds skull född och uppvuxen i öknen!) ge mig lite värme tack. Saken är den att min superlånga promenad i piskregn inte gjorde saken bättre...men vilken härlig dag vi har haft, massor av frisk luft, lunch med Tom och massor av mystid med Noam.

Nu spelar jag in Idol för att strax gå och titta (spolar förbi reklam mm :P) och ikväll skall jag frossa i choklad, ååååhhh vad jag har längtat. Jag har inte fått ätit, inte ens smakat lite sedan i juni pga att Noam har fått magknip varje gång, men nu är amningstiden förbi och yes! choklad here i come :D

Annars har veckan som alla andra veckor och dagar bara flugit förbi mig, tycker att det känns som att veckorna består av söndagar och måndagar! Häromdagen ringde min chef och frågade när jag skall börja jobba? gaaahh?? jobb?? just d! snart är jag väl där och då betyder det att ytterligare ett år har gått...

Hoppas att ni får massor av fredags/helgmyyyyyys med era nära och kära. Mys med min käraste får vänta tills imorgon, han är ute ikväll och skall se på Mustasch, varför man nu vill göra det en fredagkväll när man kan sitta med massor av filtar i soffan dricka gott te, äta massor av choklad och se på idol?

2 kommentarer :

  1. Haha. Mustasch var här i torsdags :) och jag var inte där :)
    Kram och mys på bara
    Hälsa Tom och Noam också :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas chokladen smakade bra! Det är du värd så duktig som du är med din guldklimp. Längtar efter er. Kram

    SvaraRadera