2009-10-24

bloggbloggeliblogg

Hej alla fina därute!

Min vecka har varit kort, fartfylld, och fullmatad med aktivitet fast när jag nu skall sitta och summera vad jag har gjort så verkar mitt minne inte riktigt komma ihåg något. Kan detta bero på att jag har varit sjuuuuuuukt trött, ja nästan som att jag har ramlat ner i någon komagrop. Jag vet inte vad jag skall skylla på, höst, bebis, sömn, för inget verkar vara orsaken, kanske en härlig cocktail utav allt vi brukar kalla livet? (bli inte oroliga nu, jag är inte deppig eller så bara trött!). Jag hoppas att en stund av ompyssling i form av en ansiktsbehandlig en stund hos frisören eller bara en mysig film kan ladda en bottenlös batteri med energi...

För alla Noam fans så kan jag berätta att vi har introducerat lite välling i kosten vilket har medfört något längre sovstuder på natten, men detta innebär att sovtundena på dagen är så mycket kortare, därav färre blogginlägg :P. Förutom det så har vi varit tvungna att fundera på framtiden när det gäller dagis och arbetstider, jag trodde och hoppades att jag skulle få vänta med verkligheten ett tag till, men i fredags fick jag ett uppvak ur min härliga babyblåa skimrande bebisdvala. Jag hade ett möte med min chef som drog ut på tiden och blev närmare 5 tim långt! och under tiden jag var borta så blev Noam bortskämd av sin mormor.

Ikväll skall våra bästa vänner skämma bort oss med middag och jag ser framemot att få mysa massor med deras fina tjejer W & T.

Hoppas att ni får alla en mysig helg.
Kram N

2 kommentarer :

  1. Skickar en styrkekram och hoppas att din trötthet går över och att du så småningom blir lite piggare :)

    Puss och kram till Tom och Noam och till dig med såklart :D

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbart mysig kväll. Vi älskar er! Vila de små stunder då du kan, men jag vet..... Det är svårt. Puss och kram Anna

    SvaraRadera