2010-02-20

♥ hipp hipp hurra på vår älskades födelseda´♥ ...

Idag fyller Tom år! Han fyller inte jämnt men för det tyckte vi att det skulle vara trevligt med lite fika med familj och vänner. Ja i alla fall för dom som tog sig ut i detta ruskväder. Svärmor (stackare) var insnöad och på flera håll utfärdades diverse varningar i olika klasses... Vänner som satt i bil mot Funäsdalen kom fram efter ca 9-10 tim och jag bävar inför resan på måndag.

Hmm jag kanske inte ens har berättat att vi skall åka? vi skall till fjällen (fest hela kvällen? NOT) Ha ha, det blir väl jag i stugan framför brasan i en hel vecka, kanske bäddar jag i bastun och sätter på maxvärme, det skulle typ bli -25 grader i flera dagar! och vem sticker ut näsan när det är så kallt? kanske en säl eller möjligtvis en eskimå men en israelisk tös från värmland... nej jag håller mig nog inne.


förra årets kalas. 35år stilig ung man...



vår älskade Noam i magen...

något skäggigare i år...(minst lika stilig)

och vår lille skrutt får vara med och fira pappa!



2 kommentarer :

  1. Grattis till Tom igen och ha en riktig skön vecka tillsammans i fjällen. Ta hand om varandra! Kram Anna & Pär

    SvaraRadera
  2. Riktigt stort grattis!! Kort på väg och jag hoppas det tycks om!

    Kram från Evelina & Eric

    SvaraRadera