2010-02-17

ingen tid över...

Förlåt min vän för att du har fått vänta så länge på ett nytt inlägg. Tiden rusar och dagarna går. Noam kräver allt mer tid och uppmärksamhet och jag "unnar" mig ett par minuter utan dator, tv, tidning och bara tar det lugnt när han sover (efter städ, plock och disk såklart) så det blir ingen tid över till detta.

Vi mår bra. Noam har börjat ställa sig upp, han går efter möbler, pillar på ALLT och skall också stoppa allt in i munnen. Så är han tyst någonstans i mer än ca 30 sek så gäller det att kolla läget!

Jag börjar få lite panik över att vi skall snart skola in honom på dagis men innan så skall vi resa bort och ha det skönt i värmen och ljuset i Israel. Börjar bli lite trött på vintern :(.
några bilder från veckan...enjoy :)

lek och bus...

från morgon till kväll,..


kul på badhuset (här med pappa)


kul också på leklandet...

3 kommentarer :

  1. Noam har fåt den bästa mamma man kan få<3<3<3älskar dig mamma

    SvaraRadera
  2. ååh, vad kul det är när du skriver. Noam blir såå stor, så fort :) mysiga bilder! Hoppas att vi kan ha lite tid att ses snart :) Kramar till hela familjen!

    SvaraRadera
  3. Nu är du på mina favoriter, jag har oxå börjat blogga om mitt lilla liv, kanske får det oss att snart ses. Jag vill ju se det lilla livet in action inte bara i vagnen sovandes. :) Många kramar!!

    SvaraRadera