2010-04-22

Time flies...

Åh förlåt mig så att det har tagit sån tid att hitta hit men det har varit så mycket senaste tiden. Noams födelsedag firades i en veckas tid (!) och glad var jag över allt hembakt jag hade i frysen. Mästare har jag blivit på att baka tårtor och blanda saft :D. Jag vill bara passa på att återigen tacka för allt fina vi har fått och tack vare det så var vi bara tvungna att hitta ett nytt hem så att vi skulle få plats med alla nya leksaker (:P). Vi skrev på pappren till en ny bostadsrätt på Sommaro och nycklarna får vi den 29:e april... Som vanligt känns det som att allt händer på en och samma gång.

Vi började inskola Noam på dagis den 12:e och på trejde dagen var det redan dags att lämna honom där själv. Han är en sådan solstråle som lyckas att charma alla med sitt stora tandfyllda leende. Ingen verkar kunna mostå honom, t om en liten pojke på dagis tyckte att va så "tööööt" [söt]. Allt har gått så smidigt, han har lekt i sandlådan=ätit sand, lekt med barnen, ätit mat och frukt med stor aptit och igår sov han med sin lilla kanin emma på en madrass som de andra stora barnen (sitter just nu och snyftar över hur stor han har blivit). Själv skulle jag behöva gå på terapi... hahah nejdå jag bara skojjar. Det har faktiskt gått bra för mig också iom att Noam verkar trivas så kännd det ok för mig med.

Skall strax gå och hämta skrutten på dagis (ord som verkar ha fastnat hos Noam som gillar att sitta och säga "dadis"upprepande gånger)...

until next time önskar jag eder alla en härlig, solig och mysig dag!
:X

1 kommentar :

  1. Oj, ny bostad vad härligt. Kommer flyttkort så att man vet vart ni håller hus hoppas jag!
    Kram Stefan

    SvaraRadera