2012-01-23

baka liten kaka.

Hej vackra! Ny vecka. Mina killar är iväg på jobb och dagis och själv sitter jag jag framför datorn för att få någon timma att gå. Det känns som mina dagar är långa och nätterna ännu längre. Jag är såååå trött, rastlös och osmidig som plåt-Niklas. Men det sägs att den som väntar på något gott väntar alltid för länge?! eller?

Imorgon är den 3 v kvar till det magiska datumet men för min del får lillan komma närsom. Vi längtar allihop och är så nyfikna på det lilla miraklet som skall få berika vår lilla familj. Det känns som fjärilar i magen. Som inför en första dejt, eller en efterlängtad semester bara att detta är upphöjt till tusen gånger mer.

I helgen bakade vi lite kakor och nonis var snabb med att hjälpa till med sylten såklart. Titta vilka fina grottor det blev (och riktigt smaskiga oxå)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar