2011-12-20

nu rullar vi igen...

Hej Fina. Nu är jag igång igen efter ett lååååångt uppehåll. Jag har saknat er och har saknat skrivandet mer än jag trodde. Efter en svår, lång och otroligt orolig höst känns det som jag kan andas igen. Snart är årets slut och SÅ jag längtar till nästa år!

Vi har blivit med bärbar dator vilket gör bloggandet avsevärt mycket enklare. Jag har möjlighet att kika in oftare och klottra ner några ord. En hel del har hänt i våra liv och jag kommer inte att kunna återberätta allt men jag hoppas att med hjälp av lite bilder kunna fylla in luckorna. På tal om luckor så är de snart jul... Jag hoppas att fortsättningsvis kunna blockera galenskapet som sker runt om oss med stress, överdriven handel och overkliga förväntningar som denna helg verkar föra med sig. Det är nu få dagar kvar tills julafton och det enda jag ser fram emot är att vara nära min familj. Jag hoppas att också du får vara med dina nära och kära och att den korta helgen kommer att ge er lite välbehövlig vila.

I år bestämde jag och T att vi skulle ha julgran (eller snarare Nonis) så här följer några bilder:





1 kommentar :

  1. Jaaaa, tillbaka välkommen. Kram och hoppas julen inte bara blev stress

    Kram/Stefan

    SvaraRadera